Sommar 2014

Att sommaren är över och det enda jag hunnit göra är att jobba är lite sorgligt. Jag som hade längtat efter att vara fri varje dag och varje kväll, se sena ljusa kvällarna, sola och ligga som vilken annan säl som helst på stranden osv. Istället jobbade jag 5-6 dagar i veckan och gick och la mig tidigt. Men jag har ändå haft några fina stunder som fångats på bild. 
 
 
 
 
Sommaren började med den bästa dagen i mitt liv: studenten. 
 
 
Såg andra fina vänner ta studenten. 
 
 
Jag och min favoritpojkvän hade en heldag i sommarstugan med bad, schack och fika. 
 
 
 
 
 
Firade världens bästa Lisas 19-årsdag som började i middag och fest, och slutade i runtskickande av vin, glass och deeptalk. 
 
 
 
Firade även favvokillens 18-årsdag med god middag och supergod öl och en natt på hotell i Stockholm. 
 
 
Hade tapas- och vinkväll med den glittrigaste och bästa personen i världen. 
 
 
 
Vi njöt även en del av att bo på landet och kunna ta power walks med den här utsikten. 
 
 
Vi vände ryggen mot rasism, mot Jimmie Åkesson och mot SD. Jag har aldrig varit stoltare över Gnesta. 
 
Men det bästa av allt på hela sommaren:
 
 
JAG VAR PÅ HARRY POTTER THE EXHIBITION I NORRKÖPING OCH DET VAR ALLT EMELLAN FANTASTISKT OCH HELT UNDERBART. 
 
 




Kommentera här: